teneke.com

SortiPreneur‘de okudum. Türkçe haber kaynaklarında arama yapılan bir servis: teneke.com. Google Api kullanılarak yapılmış. Önce gereksiz olduğunu düşündüm ama biraz kulandıktan sonra baya hoşuma gitti. Önce bir ‘Ricardinho’ araması yaptım, Erhan’ın sürekli bahsetmesinden aklımda kalmış olacak. Sonra da biraz daha geçmişten bir ‘Uzay Hepari’ araması çektim. Google altyapısı kullanıldığı için arama sonuçları çok başarılı gözüküyor. Ben daha çok eski mevzuları aramak için kullancam gibi gözüküyor.

Biraz daha kullanışlı ve Ajaxian bir ana sayfa ile çok hoş olacaktır. Teşekkür ederiz Emre Baran’a.

Güncelleme: Olmaz mı? aynı işi yapıyor, hatta bunun yanında bir kaç alanda daha arama yapmanızı sağlıyor. Alışveriş çok kullanışlı.

Bir Yanıt to “teneke.com”

  1. Olmazmi.com Says:

    Olmazmi’nin ozellikle video ve alisveris kismi dedigin gibi cok basarili ama haber kismi da 600 haber sitesini taramasi ile fena sayilmaz. Denemeyenler bir an once denesinler :)

Bir Cevap Yazın

