Fikrimühim

 Fikri Muhim Logo

Tam olarak bir türlü anlayamadığım bir servis. Çok heyecan verici, hep üzerinde düşündüğüm türden bir şey. WOMM’un kilit noktalarından biri olan deneyim, fikrimuhim buraya vurgu yapıyor(MühimKampanyalar servisi için konuşuyorum). Süper, süper de aşağıdaki fikrimuhim.com‘dan alınmış metne bir bakalım:

“Ürünü deneyen FikriMühimler, edindikleri deneyimi başkalarıyla dürüstçe paylaşarak Ağızdan Ağıza Pazarlama aktivitesine başlarlar. FikriMühimler, gerçekleştirdikleri aktiviteleri MühimRapor olarak fikrimuhim.com’a sunar.”
link: MuhimKampanyalar

İşte anlamadığım nokta. WOMM reklamcı kaleminden yazılmış metinlerin tamamlayıcısı(bazen rakibi)  değil midir? Ağızdan Ağıza Pazarlama aktivitesine başlayan üyeler burada bir zorunluluk hissetmeyecekler mi? O zaman onlar küçük reklamcılar olmayacaklar mı? Bir de raporlar var ki, acaba burada servise kendisini sevdirmek isteyen kullanıcılar ile nasıl baş edilecek?

Aklıma takıldılar. Kullanıcıların özgür fikirleri bir şekilde teşvik ediliyor olmalı. Bu konuda detaylı bilgi almak için yarın telefon açacağım. Aynı zamanda web servisleri için sundukları fikirlerin detaylarını isteyeceğim. Devamını yazmak istiyorum…

Reklamlar

Bir Yanıt to “Fikrimühim”

  1. Renan Tavukçuoğlu Says:

    Merhabalar,

    FikriMuhim.com olarak, sistemimiz hakkında oluşan sorulara cevap vermek en büyük heyecanlarımızdan. Yanlış anlaşılmamak ve haklı heyecanların sürekliliğini sağlamak adına, blogunuzda yazdığınız sorularla bize bu fıratı verdiğiniz için öncelikle teşekkürler.

    Ağızdan ağıza pazarlama’nın ilkeleri şeffaflık, dürüstlük ve interaktivite. FikriMühim.com olarak bu ilkeleri esas alıyoruz. Sizin de belirttiğiniz gibi, bir ürünü veya hizmeti ‘deneyimlemek’, samimi ve tarafsız fikirlerimizi oluşturmamız için elzem. Sistemimiz dahilinde, kategorinin ilgilisi kullanıcılara biz bu imkanı sunuyoruz ve onları serbest bırakıyoruz. Kendilerini borçlu hissedip, olumsuz görüşlerini bile olumlu yansıtabilirler mi? Hayır. Çünkü biz FikriMühimlerimizi ürünleri deneyimlemeleri ve daha iyi nasıl olabileceği konusunda yorum yapmaları için teşvik ediyoruz. Doğal olarak bir sahiplenme oluyor ve FMlerimiz gönüllü olarak konuşuyorlar. Bununla beraber FMlerimiz konuşmak veya konuşmamak, rapor yazmak veya yazmamak konusunda tamamen serbestler.

    Yolun başında biz de yurt dışı menşeili araştırmalarla tahminler yürütmeye ve sonuca varmaya çalışıyorduk. Kampanyalarımız başladıktan sonra gördük ki, insanlar için manevi bazı değerler, yeri geldiğinde maddi değerlerin önüne geçebiliyor. Kampanya sonuçlarımız WOMM’un Türk halkına ne kadar uygun olduğu tahminimizi haklı çıkarıyor. Tüketicilerimiz, kendilerine verilen bu yeni gücü çok sevdi. Keza onların yormlarını direkt alan şirketler. WOMM ve FikriMuhim.com sistemi herkes icin cunku ozunde insan var. Umarım açıklayıcı olabilmişimdir.

    Başka sorularınız olursa haberleşmek dileğiyle.

    Teşekkurler,
    Renan Tavukçuoğlu
    Proje Koordinatörü

    FikriMühim.com
    Akmerkez
    E Blok Kat:6
    Etiler/ İstanbul
    T: +90 212 282 2272
    F: +90 212 282 2771
    http://www.fikrimuhim.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: